بازگشایی جورجیا شرط بندی پر بهداشت عمومی است - و احتمالاً ترامپ را خوشحال خواهد کرد
نوشته شده توسط : روح الله باقری

(سی ان ان) اوج گیری جدی فرماندار طرفدار ترامپ جورجیا از خاموش شدن کروناویروس باعث ترس از موج جدید عفونت و هشدارهایی مبنی بر عدم رعایت وظایف خود و اقدام به انگیزه های سیاسی می شود.
برایان کمپ ، فرماندار جمهوریخواه ، قصد دارد سالهای جمعه سالن های ناخن ، ماساژ درمانی ، متحدین بولینگ و سالن های بدنسازی را افتتاح کند. دوشنبه آینده رستوران ها و سینماها به سراسر کشور باز می گردند.

حمله تروریستی با چاقو در لندن....کشته شدن ضارب و زخمی شدن چند نفر


این اقدام که حتی بیشتر از درخواست خوش بینانه رئیس جمهور دونالد ترامپ برای بازگشایی یکم ماه مه انجام می شود ، پس از یک هفته انجام شد که در آن تعداد کشته شدگان همه گیر ایالات متحده به بیش از 42000 نفر رسید. همچنین هیچ نشانه واقعی وجود ندارد که دوئل ایالت هلو با ویروس در هر جایی نزدیک باشد. کمپ به عنوان ایالت های جنوبی کارولینای جنوبی عمل می کند و تنسی همچنین اعلام کرد برنامه هایی را برای سهولت اقدامات مسافت اجتماعی اعلام کرده است.

تصمیم بازگشایی فقط یک خطر بزرگ برای Kemp نیست ، بلکه تهاجمی ترین جهش توسط یک رهبر سیاسی ایالات متحده به سمت بازگشایی این معضل است که ضررهای شغلی شریر در برابر خاموش کردن را متعادل می کند ، به معنای سرکوب ویروس در اسرع وقت است.




:: موضوعات مرتبط: خبرهای جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 664
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: